دستگاه خشک کن فرش قالیشویی

دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک ، گرمخانه قالیشویی اتومات ، دستگاه خشک کن قالیشویی اتومات ، قیمت دستگاه خشک کن فرش طبقاتی

دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک

دستگاه خشک کن قالیشویی اتوماتیک

در ماشینسازی سامکو جهت خشک کردن فرشها تجهیزات خشک کن قالیشویی در دو نوع اتوماتیک و دستی ساخته میشود. که نوع اتوماتیک به صورت کابین یا گرمخانه اتوماتیک دارای سیستم حرارتی بوده و نوع دستی به صورت دار قالی یا طبقاتی خشک کن هوای ازاد میباشد.

معرفی دستگاه خشک کن قالیشویی اتومات سامکو

دستگاه خشک کن فرش قالیشویی ماشینسازی کاسپین سامکو در دو نوع طبقاتی و کاموایر (ریلی) تولید میشود که نام دیگر این سیستم گرمخانه قالیشویی میباشد.

بعد تمام شدن مراحل شستشو و ابگیری فرش نوبت به خشک شدن کامل فرش برای تحویل به مشتری میرسد که برای این کار از دو روش دستی هوا خشک و دیگری استفاده از دستگاه خشک کن قالیشویی اتومات میباشد که در برخی قالیشویی ها از روش های دستی همچون دار قالی یا خشک کن طبقاتی هوا خشک استفاده میگردد که در این روش ها حداقل زمان ممکن در فصل تابستان جهت خشک شدن فرش در هوای ازاد 8 ساعت و در زمستان تا 24 ساعت میباشد.

امروزه جهت تسریع در روند خشک شدن فرش بخصوص در یک قالیشویی مکانیزه و نیز مزایای کیفی دیگر ان از دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک استفاده میگردد که سرعت خشک شدن فرش در این روش با توجه به نوع دستگاه متغییر و از 5 دقیقه تا نهایتا 1 ساعت میباشد.

انچه که در تعیین قیمت دستگاه خشک کن فرش اتومات اثر گذار میباشد و فاکتور مهمی در ساخت ان محسوب میگردد ابعاد دستگاه میباشد که با توجه به توان تعداد ورودی فرش به دستگاه ساخته میشود و در نهایت سرعت تعداد خروجی فرش بالا رفته تا راندمان فراید خشک شدن فرش در خشک کن قالیشویی اتومات مکانیزه در هر شیفت بالاتر باشد.

از مزایای مهم دستگاه خشک کن فرش اتومات نسبت به تجهیزات قالیشویی سنتی اعم از دار قالی داربست و حتی خشک کن فضای ازاد طبقاتی خشک شدن فرش در کمترین زمان حتی ۵ دقیقه میباشد که عامل مهمی در کیفیت و عدم زردی ریشه فرش و نیز رفع کامل بوی نم در فرایند خشک شدن میباشد. 

_ در مدل دستگاه خشک کن فرش طبقاتی فرش بر روی صفحه مشبک پهن شده و در اتاق گرمخانه به صورت اتوماتیک در طی ۲ ساعت خشک میشود. ظرفیت تعداد طبقات فرش بنا به سفارش مشتری از ۱۵ اغاز میشود.

_ در مدل دستگاه خشک کن فرش ریلی  فرش به صورت اتومات توسط سیستم دار کاموار وارد اتاق گرمخانه شده و طی ۲ ساعت خشک میشد ظرفیت تعداد فرش بنا به سفارش مشتری میباشد.

برخی ویژگی های دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک

خشک شدن یکنواخت فرشها در تمامی مدلهای خشک کن فرش قالیشویی تولید شده در ماشین سازی سامکو به علت توزیع یکدست گرما و عایق بودن اتاق با کیفیت و سرعت بالایی انجام میشود و در کنار ان سیستم دارای کنترل هوشمند دما و رطوبت جهت بازدهی بیشتر و مصرف کمتر بوده و  نیز هشدار پایان کار میباشد.

از انجایی که ماشین الات خشک کن و گرمخانه قالیشویی مستقلا دارای کابین و سیستم تهویه میباشند مناسب برای تمامی کارخانه های دارای محوطه باز و نیز فاقد فضای باز و قابلیت استفاده ۴ فصل در مکان مسقف نیز میباشند.

دستگاه خشک کن فرش قالیشویی ریلی

فواید خرید گرمخانه قالیشویی اتوماتیک

ما در صنایع مختلف با پیشرفت های زیادی روبرو هستیم و برای عقب نماندن از سایر جوامع باید با این تحولات حرکت کرد و درموارد مختلف از آنها استفاده کرد که در بخش خشک کردن فرش در قالیشویی مدرن نیز ماشین سازی کاسپین سامکو با ساخت انواع دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک و گرمخانه قالیشویی اتومات توانسته عملیات شستشو و خشک کردن فرش را به کمترین زمان و نیز کمترین دخالت دست برساند.

در کارخانجات قالیشویی شستشو و خشک کردن فرش با ماشین کاملا مکانیزه انجام می گیرد که به قالیشویی ارزش می دهد چون وجود دستگاه های جدید و به روز کیفیت کار را بالا می برد . روشهای مختلفی برای خشک کردن بعنوان گرمخانه قالیشویی وجود دارد که درحال حاضر استفاده از دستگاه خشک کن قالیشویی اتومات تاثیر بسزایی در کیفیت نهایی دارد .

وجود دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک در کارخانه قالیشویی سبب ‌می‌شود تا فرش‌ها علاوه بر اینکه به سرعت خشک ‌می‌شوند؛ به سلامت و بهداشت آنها نیز اهمییت داده شود. اصلی‌ترین بخش در قسمت خشک کن صفحه‌های لوله ای شکل هستند که فرش روی آنها پهن ‌می‌شود و آنها به سرعت رطوبت داخل تار و پود را خشک ‌می‌کنند. در برخی از قالیشویی‌ها از سیستم گرمخانه قالیشویی نیمه اتومات ، برای خشک کردن قالی استفاده ‌می‌شود. این اتاق‌ها به کمک افزایش دما و ایجاد شرایط تهویه خاص، طی کمتر از چند ساعت می‌توانند قالی و فرش را خشک کنند. در خشک کن های کاموایر فرایند فوق به صورت اتوماتیک بوده و فرش در حال حرکت و در انتها به صورت لول شده تحویل میگردد.

به گونه ای حفظ زحمات صورت گرفته در شستشو و ابگیری فرش لوله بعهده خشک کن قالیشویی بوده که در ان به سرعت فرشها خشک شده و از زردی ریشه فرش و نیز بوی نم که علت اصلی ان مدت زیاد در خشک کردن فرشها بخصوص در فصل سرما در قالیشویی ها میباشد جلوگیری میشود و این مهم در جلب رضایت مشتری بسیار با اهمیت میباشد.

دستگاه خشک کن قالیشویی نیز جزیی از تجهیزات قالیشویی های مدرن میباشد که در کنار ماشین الات قالیشویی اتوماتیک و ابگیر لوله ای فرش به چشم میخورد و به نوعی مکمل شستشو و ابگیری فرش جهت تسریع در خشک کردن نهایی وکامل فرش و قالی بخصوص در یک کارخانه قالیشویی مکانیزه میباشد.

جهت کسب اطلاع از مشخصات و لیست قیمت دستگاه خشک کن فرش با شرکت تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انواع دستگاه آبگیر قالیشویی

دستگاه آبگیر فرش لوله ای

انواع دستگاه قالیشویی دستی

دستگاه پولیشر قالیشویی

‫5/5 ‏‫(56 نظر)‬