دستگاه قالیشویی دستی

دستگاه پولیشر قالیشویی ، شلاق زن فرش ، تجهیزات قالیشویی دستی ، قیمت دستگاه شستشوی فرش دستی

دستگاه پولیشر قالیشویی دستی

دستگاه شستشوی فرش دستی

انواع دستگاه قالیشویی دستی

تجهیزات شستشوی فرش دستی در ماشینسازی کاسپین سامکو در انواع پولیشر قالیشویی  و شلاق زن فرش تولید میشود که بنا به نیاز مشتری متغیر میباشد.

1_ دستگاه پولیشر قالیشویی دستی مدل A اقتصادی که دارای ۲ برس دیسگی میاشد.

2- دستگاه پولیشر قالیشویی دستی مدل B فول دارای ۲ برس دیسگی و یک برس استوانه ای جهت شستشو بهتر و پرزگیری میباشد.

3- دستگاه شلاق زن قالیشویی

‌دستگاه شستشوی فرش دستی جزیی از تجهیزات قالیشویی میباشد که توسط اپراتور به صورت کاملا دستی بر روی فرش حرکت داده می شود و شستشوی فرش و پرزگیری توسط برسهای دیسگی و استوانه ای نصب شده روی دستگاه پولیشر و نیز تسمه شلاق زن فرش صورت می گیرد قابلیت پرتابل بودن از مزیت های مهم این دستگاه ها میباشد.

کاربرد اصلی تجهیزات و دستگاه شستشو فرش دستی در قالیشویی جهت  شستشوی فرش در ابعاد خاص میباشد که این دستگاه ها کارایی بهتر و ایمن تری در این خصوص دارند و از این رو که شستشوی فرش با ابعاد خاص به صورت دستی میباشد به یاد داشته باشد که وجود یک یا دو دستگاه دستی قالیشویی برای شستشوی دستی فرش و یا زدودن گرد و غبار فرش حتی در کارخانه های قالیشویی کاملا اتوماتیک نیز کاربردی میباشد.

انواع دستگاه قالیشویی دستی که شامل دستگاه پولیشر فرش و دستگاه شلاق زن فرش میباشد بیشتر برای قالیشویی های کوچک و شرکت های نظافتی و خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این دستگاه‌ها به دلیل کاهش نیروی انسانی و همچنین صرفه اقتصادی بالا بسیار مورد توجه است.

قطعات یدکی ارزان و در دسترس و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی توسط تولید کننده و در نهایت کمترین هزینه برای راه اندازی قالیشویی بخصوص در شهرهای بسیار کوچک و کم جمعیت بهمراه پایین بودن قیمت دستگاه قالیشویی دستی جهت راه اندازی قالیشویی با کمترین هزینه

از معایب دستگاه پولیشر فرش و شلاق زن فرش میتوان به سرعت پایین فرایند شستشو فرش و قالی و نیز نیازمند نیروی انسانی بیشتر در تیراژ اشاره کرد که امروزه در راه اندازی قالیشویی در اولویت های بعد از ماشین الات اتومات قرار میگیرند.

 

جهت مشاهده روی تصویر ان کلیک کنید

دستگاه پولیشر فرش

دستگاه پولیشر شستشوی فرش دستی

دستگاه شلاق زن فرش

دستگاه شلاق زن فرش

‫4.9/5 ‏‫(71 نظر)‬