دستگاه قالیشویی اتوماتیک

دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک ، دستگاه شستشوی فرش اتوماتیک ، دستگاه قالیشویی اتوماتیک

دستگاه قالیشویی اتوماتیک میزی

دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی

ماشینسازی سامکو سازنده نوین انواع دستگاه قالیشویی شستشوی فرش اتوماتیک میباشد که با بروزرسانی فناوری ساخت توانسته دستگاه قالیشویی اتوماتیک را در مدلهای مختلف اقتصادی و هوشمند طراحی و تولید و بومی سازی نماید که طی ان با حفظ و ارتقا کیفیت و تکنولوژی دارای تنوع قیمتی بسیار پایینتری نسبت به بازار جهانی و حتی داخلی میباشد.

دستگاه قالیشویی اتوماتیک جزئی از تجهیزات اصلی یک قالیشویی مدرن میباشد و به منظور سهولت در شستشوی  فرش ها استفاده میگردد که در ماشینسازی سامکو در 2 نوع میزی و ریلی ساخته میشود.

روش کار و شست و شو در نوع دستگاه قالیشویی میزی به گونه ای است که هنگام شستشو دستگاه ثابت بوده و فرش و قالی به صورت متحرک کاملا مکانیزه و اتومات توسط تجهیزات کاموایر و درام دستگاه به قسمت شستشو ، انواع برس ها و فرچه ها و نیز پارو منتقل شده و با اضافه کردن مواد شوینده به آن عملیات شست و شو صورت می پذیرد. و در انتها فرش به صورت لوله ای آماده آبگیری و خشک شدن می گردد. پرتابل بودن در این نوع دستگاه قالیشویی اتوماتیک از مشخصه های اصلی این دستگاه میباشد.

در نحوه کار دستگاه قالیشویی ریلی ، فرش ثابت می ماند و دستگاه متحرک است و با حرکت دستگاه فرش توسط برس های دیسگی و نیز استوانه ای شسته شده و کار این دستگاه قالیشویی اتوماتیک در چند مرحله به اتمام می رسد. با استفاده از دستگاه شستشوی فرش ریلی سفارشی ماشینسازی کاسپین سامکو  می توان 4 فرش را بصورت همزمان شست. لازم به ذکر است در سیستم ریلی دستگاه پرتابل نمیباشد و فقط در محدوده تعیین شده و جایگذاری شده در کارگاه قابلیت کار کردن دارد که از معایب این مدل از دستگاه قالیشویی میباشد.

جهت مشاهده روی تصویر ان کلیک کنید

انواع دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه شستشوی فرش میزی

دستگاه قالیشویی ریلی

دستگاه قالیشویی ریلی

ویژگی دستگاه شستشو فرش اتوماتیک میزی

مفتخریم که توانستیم بهترین باشیم و ماشین الاتی بدون نقص را با خلاقیت و تکنولوژی روز برای آنان که به موفقیت و پیشرفت می اندیشند طراحی و در اختیار ایران عزیزمان قرار دهیم.

در ادامه میتوان به برخی از ویژگی های ساخت دستگاه قالیشویی میزی ساخته شده در ماشینسازی سامکو که تاثیر به سزایی در کیفیت و عمر دستگاه و نیز قابلیت های کاربردی ان نسبت به مدل ریلی دارد اشاره کرد که عبارتند از:

دستگاه تمام اتوماتیک شستشوی فرش

_ استفاده از ابزار دقیق و قطعات CNC  در سیستم مکانیکی جهت افزایش قابل توجه دقت دستگاه قالیشویی اتوماتیک در فرایند شستشو و در نهایت خروجی کار با کیفیت ، سرعت و راندمان بالا در کنار کمترین مصرف انرژی ، اب و نیروی کار.

_ از انجایی که دستگاه قالیشویی میزی نیز همچون سایر ماشین الات  در معرض رطوبت میباشد در این دستگاه ابکاری کروم و گالوانیزه قطعات در معرض اب و مواد شوینده انجام میشود و ماشین الات خریداری شده از سامکو را می توان به صورت رنگ کروم ، گالوانیزه یا اپوکسی تولید کرد که در قیمت دستگاه قالیشویی اتومات خریداری شده تاثیر گذار میباشد.

_ حذف سیستم انتقال نیرو تسمه ای به برسهای دیسگی و قراردادن الکتروموتور و گریبکس برای هر یک از برسهای دیسگی در دستگاه شستشوی فرش میزی

_ قرار دادن اینورتور مجزا جهت تمامی الکترو موتور های دستگاه قالیشویی اتوماتیک و دایرکتوری اتوماسیون با استفاده آسان و پنل کاربری تاچ با منو فارسی عربی انگلیسی و کاربری اسان برای اپراتور های مبتدی بوده و علاوه بر صفحه نمایش Plc ، دکمه های دستی برای عملکردهای پرکاربرد وجود دارد و نیز امکان کنترل سرعت تمام واحدهای سیستم از طریق درایوهای AC در زیرساخت اتوماسیون

_ سیستم ایمنی جهت محافظت از تمامی قطعات الکترونیکی در مقابل نوسانات خارجی و حتی اضافه بار وارده احتمالی که موجود در تمامی انواع دستگاه قالیشویی اتومات میباشد.

_ دارای سیستم تنظیم ارتفاع مکانیکی و برقی با قطعات مکانیکی ریل و کالسکه cnc برای تمامی مراحل شستشو جهت کنترل فشار بر روی فرش در دستگاه قالیشویی میزی

سیستم تاشو فرش ( لول کن فرش ) اتومات جهت اسودگی انتقال فرش از دستگاه شستشوی فرش اتوماتیک به مرحله ابگیری که این اپشن نیز عموما در تمامی انواع دستگاه قالیشویی میزی موجود میباشد.

درام نوار نقاله دستگاه قالیشویی اتومات با مقاومت بالا به ضخامت 6 میلی متر میباشد که عمر بالایی در مقابل سایش ها از خود نشان میدهد و دارای تسمه نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی میباشد.

‫5/5 ‏‫(102 نظر)‬