دستگاه آبگیر فرش قالیشویی

دستگاه آبگیر قالیشویی ، دستگاه آبگیر فرش لوله ای ، خشک کن لوله ای فرش ، دستگاه ابگیر لوله ای فرش

دستگاه ابگیر فرش خشک کن لوله ای قالیشویی

دستگاه آبگیر لوله ای فرش

ماشینسازی کاسپین سامکو سازنده انواع دستگاه آبگیر فرش قالیشویی درب دار و بدون درب از 1400 تا 30000 دور سنگین و هوشمند در ایران توانسته با طراحی و ساخت یکی از بهترین ماشین الات آبگیری فرش و قالی را با کیفیت و استاندارد جهانی و تکنولوژی روز را در اختیار صنعت شستشوی  قالی و فرش قرار دهد.

دستگاه ابگیر فرش لوله ای یا به عبارتی همان دستگاه خشک کن لوله ای فرش جزئی از تجهیزات قالیشویی اتوماتیک است که با فناوری جدید و نوین به منظور سهولت در خشک کردن فرش ها پس از شست و شو مورد استفاده قرار می گیرد. پس از پایان کار دستگاه قالیشویی و انتقال فرش لول شده به قسمت ابگیری کار این دستگاه اغاز شده و به گونه ای است که آبگیری را با سرعت بالا و بدون چروک توسط ایجاد نیروی گریز از مرکز انجام می دهد که طی فرایند کار دستگاه آبگیر قالیشویی بیش از 95 درصد اب قالی و فرش جهت سهولت و سرعت در خشک شدن انها گرفته میشود تا فرش و قالی اماده مرحله خشک شدن کامل گردد.

ساخت دستگاه ابگیر قالیشویی سفارشی

قابلیت نصب درب بند اتوماتیک بر روی دستگاه آبگیر قالیشویی درب دار که بدون دخالت دست فرایند باز و بست درب کاملا اتوماتیک انجام میگیرد که برای اولین بار در ایران توسط ماشینسازی کاسپین سامکو طراحی انحصاری و به تولید رسیده است و انچه که این مدل دستگاه خشک کن فرش لوله ای را از سایر ماشین الات موجود در ایران و جهان متمایزتر میکند درب بند کاملا مستحکم و اتوماتیک طراحی و پیاده سازی شده در ان میباشد که در کنار PLC و HMI و برنامه ان بهئ هوشمند بودن دستگاه اشاره نمود.

دستگاه خشک کن لوله ای فرش در تمامی مدل ها در ابعاد استاندارد برای فرشهای ۶ و ۹ و ۱۲ متری میباشد و جهت ابعاد کوچکتر یا بزرگتر بنا به سفارش مشتری نیز ساخته میشود

برخی ویژگی دستگاه ابگیر قالیشویی فرش سامکو

پس از پایان شستشوی فرش با ورود فرش لول شده به سبد داخلی و مشبک دستگاه آبگیر قالیشویی و اغاز به کار دستگاه همزمان لول فرش باز شده و باعث حفظ سیستم بالانس و تعادل وزن در سبد داخلی دستگاه میشود سپس با بالا رفتن دور چرخش سبد و ایجاد نیروی گریز از مرکز فرایند ابگیری اب فرش انجام میشود و در پایان فرش مجددا به صورت لول تحویل اپراتور میگردد.

کیفیت قطعات ، آلیاژ ، بلبرینگ و وزن بکار رفته در این مدل از خشک کن لوله ای فرش به جهت عمر مفید بالا و کاهش استهلاک و چالشهای ان اولین اولویت در طراحی و ساخت ان در ماشینسازی سامکو میباشد و…..

_ تمامی مدلهای دستگاه ابگیر قالیشویی با بلبرینگ های ژاپنی تولید میگردد.

_ اینورتورهای بکار رفته در سیستم تابلو برق آبگیر لوله ای قالیشویی از برند های ژاپنی کره و تایوان میباشد.

_ مونتاژ با مکانیزم خود بالانس و همراستایی توسط دستگاه های پیشرفته و cnc که مهمترین فاکتور در ساخت یک دستگاه آبگیر فرش قالیشویی میباشد در ماشینسازی سامکو نیز جزء استانداردهای رعایت شده در ساخت و مونتاژ میباشد.

_ شاسی نگهدارنده دستگاه تیراهن ۱۸ صنعتی و در کنار ان استفاده از انواع ضرب گیر های صنعتی نسبت به مدل دستگاه ابگیر فرش لوله ای

_ کنترل هوشمند ایمنی دستگاه بخصوص در قسمت درب بند و یا فشارهای وارده هنگام کار که باعث افزایش ضریب ایمنی یک دستگاه آبگیر قالیشویی لوله ای میشود.

_ نمایشگر سرعت دور سبد داخلی در تمامی انواع دستگاه آبگیر لوله ای فرش درب دار و بدون درب

_ قابلیت نصب برنامه کنترل دستگاه بر روی گوشی در مدل های plc و پنل تاچ جهت کنترل از راه دور دستگاه خشک کن لوله ای فرش

فروش دستگاه خشک کن فرش لوله ای ، قیمت دستگاه ابگیر قالیشویی دست دوم ، فروش دستگاه ابگیر لوله ای فرش دست دوم ، خرید دستگاه خشک کن لوله ای فرش

دستگاه آبگیر فرش لوله ای

ابگیر فرش لوله ای درب دار

ابگیر فرش درب دار در ماشینسازی سامکو در چند نوع به شرح ذیل تولید میگردد که تمامی دستگاه ها اتوماتیک کاملا سنگین و دارای سیستم هوشمند و ایمنی میباشند.

ماشینسازی کاسپین سامکو توانسته در مدل درب دار دستگاه آبگیر قالیشویی با ارتقا آلیاژ و وزن دستگاه و همچنین کیفیت سبد داخلی و بلبرینگ ها و نیز سایر تجهیزات و در نهایت با نداشتن محدودیت با حفظ کیفیت متناسب به دور 3000 دست یافته و راندمان و کیفیت خروجی دستگاه را در سطح رقابت جهانی ارتقا دهد و راندمان و کیفیت خروجی دستگاه را همانند مدل بدون درب تحویل نماید.

از مهمترین عوامل در کیفیت ساخت دستگاه ابگیر لوله ای فرش درب دار توجه به کیفیت بلبرینگ و آلیاژ درب و رینگ سبد و نیز نحوه مونتاژ سبد و درب ان میباشد که در ماشینسازی کاسپین سامکو مونتاژ با مکانیزم خود بالانس و همراستایی توسط دستگاه های پیشرفته و cnc انجام میگیرد.

این مدل از دستگاه خشک کن لوله ای فرش در ماشینسازی کاسپین سامکو انحصارا ، دستگاه آبگیر فرش درب دار نام دارد که در چند نوع مختلف تولید میگردد.

1- دستگاه ابگیر فرش لوله ای 1600 تا 1800 دور (اقتصادی) : الکترو موتور ۷.۵ اسب _ اینورتور ۱۰ اسب _ سبد داخلی  ۸ میل 

2- دستگاه آبگیر فرش لوله ای 2000 تا 2400 دور: مدل A اقتصادی : الکترو موتور ۱۰ اسب _ اینورتور ۱۳.۵ اسب _ سبد داخلی  ۸ میل _ مدل B سنگین : الکترو موتور ۱۵ اسب _ اینورتور ۲۰ اسب _ سبد داخلی ۱۰ میل _فلنچ سرو ته ۵۰ میل _  plc و Hmi

4- دستگاه ابگیر لوله ای فرش ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دور سنگین : الکتروموتور ۲۰ اسب _ اینورتور ۲۶ اسب _ سبد داخلی ۱۰ میل _ فلنچ سر و ته ۵۰ میل _  plc و Hmi

دستگاه آبگیر قالیشویی بدون درب

ابگیر قالیشویی لوله ای بدون درب

دستگاه آبگیر لوله ای قالیشویی بدون درب در ماشینسازی سامکو در چند نوع به شرح ذیل تولید میگردد که تمامی دستگاه ها اتوماتیک کاملا سنگین و دارای سیستم هوشمند و ایمنی میباشند.

این مدل خشک کن لوله ای فرش در ماشینسازی کاسپین سامکو انحصارا ، دستگاه آبگیر لوله ای فرش ، مدل بدون درب نام دارد که در چند نوع مختلف تواید میگردد.

پس پایان کار دستگاه قالیشویی اتومات یا دستی کار دستگاه آبگیر قالیشویی آغاز شده که در این مدل جهت سهولت و تسریع در فرایند آبگیری فرش و نیز کاهش استهلاک دستگاه و حذف کامل چالش اصطکاک سایشی درب به صورت بدون درب ساخته شده است و با ورود هوای بیشتر سرعت ابکشی 30 درصد بالاتر بوده و با توجه به مکانیزم ان سرعت کار کارگر بالاتر میباشد.

در ساخت دستگاه آبگیر فرش لوله ای بدون درب نیز کیفیت آلیاژ . قطعات و نحوه مونتاژ نیز همانند دستگاه درب دار میباشد و علاوه بر ان مهمترین قطعه ان که بلبرینگ طرف درب باز ان میباشد نیز در ماشینسازی کاسپین سامکو از بلبرینگ های ژاپنی دور بالا استفاده میگردد.

1- دستگاه آبگیر فرش بدون درب ۱۶۰۰ دور (اقتصادی) : الکترو موتور ۱۰ اسب _ اینورتور ۱۳.۵ اسب _ سبد داخلی  ۸ میل 

2- دستگاه ابگیر فرش بدون درب  ۲۲۰۰ دور : الکتروموتور ۱۵ اسب _ اینورتور ۲۰  اسب _ سبد داخلی ۱۰ میل _  plc و Hmi

2- دستگاه آبگیر فرش بدون درب ۳۰۰۰ دور : الکتروموتور ۲۰ اسب _ اینورتور  ۲۶ اسب _ سبد داخلی ۱۰ میل _  plc و Hmi

دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه شستشوی فرش میزی

دستگاه خشک کن فرش اتومات

دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک

‫5/5 ‏‫(86 نظر)‬