قیمت دستگاه قالیشویی

فروش دستگاه قالیشویی اتوماتیک ارزان ، قیمت دستگاه آبگیر فرش  ، قیمت دستگاه خشک کن فرش ، قیمت پولیشر قالیشویی ، قیمت ماشین الات قالیشویی

ماشین الات قالیشویی سامکو

لیست قیمت ماشین الات قالیشویی

ماشینسازی سامکو همواره با ایجاد بستری مناسب در امر تحقیق و توسعه با حرکت مستمر و هدفمند در زمینه ساخت دستگاه قالیشویی و در راستای چشم انداز کشور قدمی هر چند کوچک در اشتغالزایی و اعتلای صنعتی میهن عزیزمان برداشته و با توجه به کیفیت و تحویل بموقع و تلاش برای جلب اطمینان  و مشتری مداری در کنار فروش دستگاه قالیشویی ارزان و با کیفیت به قیمت رقابتی , شعار برترین انتخاب مشتریان هموار چراغ راهنمای کلیه برنامه ریزی های خرد و کلان این شرکت می باشد.

ماشینسازی کاسپین سامکو سازنده ماشین الات تجهیزات و انواع  دستگاه قالیشویی اتوماتیک تا دستی جهت رفاه حال تمامی قالیشویان سطح کشور و منطقه دارای تنوع قیمتی در فروش انواع دستگاه قالیشویی ارزان اقتصادی تا مکانیزه فول هوشمند جهت رقابت میباشد که برای تمامی کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ ماشین الات قالیشویی با تنوع ازیادی از قیمت دستگاه قالیشویی از لحاظ اپشن و بهترین کیفیت ممکن بوده که به طور مداوم قابلیت ساخت ، تولید و عرضه را در سبد محصولات تجهیزات قالیشویی خود را داشته تا بتواند قدمی هر چند کوچک در زمینه اعتلای صنعتی مهین عزیزمان بردارد.

المانهای تعیین قیمت تجهیزات قالیشویی

از انجایی دستگاه آبگیر فرش ونیز دستگاه قالیشویی و همچنین سایر ماشین الات قالیشویی دارای تنوع اپشن و سبک ساخت بوده و المانهای جانبی در ساخت  متغییر میباشد وهمانطور که متاسفانه و متاسفانه مواد اولیه و ملزومات ساخت دستگاه قالیشویی روزانه در حال نوسان و تغییر نرخ میباشد خواهشمند از جهت بروز رسانی قیمتها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه شستشوی فرش و ابگیری و سایر ملزومات مد نظرتان با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 خرید دستگاه قالیشویی با کیفیت و ارزان

ایا در جستجوی خرید یک دستگاه قالیشویی ارزان اما با بالاترین کیفیت ممکن هستید؟

ایا به دنبال خرید یک دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی ارزان با بهترین کیفیت ممکن هستید؟

ایا در صدد راه اندازی قالیشویی با تجهیزات کامل و مدرن با کمترین هزینه و به بهترین کیفیت هستید؟

پس ما به شما مجموعه کاسپین سامکو را جهت خرید دستگاه قالیشویی و تجهیزات ان را برای راه اندازی بهترین قالیشویی در منطقه و با کمترین هزینه پیشنهاد میکنیم . کسب مشاوره قبل از خرید را از مشاورین ما از دست ندهید.

مشاوره خرید تجهیزات قالیشویی را از دست ندهید

جهت مشاوره و راهنمایی بهتر قبل از تماس حتما به قسمت مشخصات مربوطه هر یک از دستگاه قالیشویی و تجهیزات مد نظر خود در سایت مراجعه فرمایید تا اطلاعات پایه و اشنایی لازم را در خصوص ماشین الات قالیشویی کاسپین سامکو بدست اورید تا مشاوران ما بتوانند خدمت مفید تری در جهت مشاوره خرید ارائه نمایند.

دستگاه شستشوی فرش اتومات

سوالات خرید دستگاه قالیشویی

توضیح کلی از دستگاه قالیشویی اتومات

_ طراحی و کار دستگاه قالیشویی اتومات طوری میباشد که کاملا اتوماتیک که طی چند مرحله فراید شستشو را توسط برس های دیسکی و استوانه ای انجام داده که در ماشین الات سامکو در مدلهای اقتصادی و پیشرفته موجود میباشد که در مدل پیشرفته سری c از تکنولوژی 6 مرحله ای cnc برای اولین بار در ایران بهره گیری شده که کیفیت و سرعت شستشوی فرش را بیش از پیش افزایش داده است و در تمامی انواع دستگاه قالیشویی از ابتدا اب دهی و شستشو تا رول کردن فرش کاملا اتومات و بدون دخالت دست انجام میشود.

دستگاه ابگیر فرش لوله ای چیست

_ دستگاه ابگیر فرش وظیفه گرفتن ۹5 درصد اب موجود در فرش بعد از اتمام کار شستشو و ابکشی دستگاه شستشوی فرش را دارد تا فرش اماده خشک شدن نهایی شود که در ماشینسازی سامکو توسط دستگاه های ابگیری فرش ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ و ۲۲۰۰ و ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور انجام میشود.

دستگاه خشک کن فرش اتومات چیست

_ دستگاه خشک کن فرش در مدل های مختلفی ساخته شده که در کل همان کابین گرمخانه میباشد و مکمل دستگاه قالیشویی و ابگیر فرش در قالی شویی های مدرن میباشد که فرش پس از فرایند ابگیری و اتمام کار ابگیر وارد ان میشود تا کاملا خشک شود و این دستگاه در ماشینسازی سامکو در دو نوع طبقاتی و ریلی اتومات تولید میشود که بازدهی گرما در تمام نقاط کابین یکدست میباشد.

راندمان دستگاه شستشوی فرش و ابگیری ان چقدر است

_ راندمان و سرعت فرایند شستشو ابکشی و ابگیری به نوع دستگاه مربوط میشود اما غالبا در ماشین الات اتوماتیک سامکو شستشو ۲ دقیقه و ابگیری ۲دقیقه و ۳۰ ثانیه است که المان مهم در یک کارخانه و کارگاه جهت رضایت مشتری بعد از کیفیت خروجی موضوع راندمان میباشد که در تحویل به موقع فرش به مشتری اثر گذار خواهد بود.

دستگاه آبگیر فرش لوله ای

ایا شستشو فرش با دستگاه میزی نیاز به تخصص دارد

_ خیر از انجایی که کار با دستگاه قالیشویی میزی طوری طراحی شده که هر فردی بدون هیچ دانش قبلی میتواند کار با دستگاه را بعد از نیم ساعت اموزش بدون هیچ مشکلی اغاز کند و درضمن تمامی ماشین الات اتوماتیک کاسپین سامکو دارای خدمات راه اندازی نصب و اموزش در محل نیز میباشد که طی ان فراید کار با دستگاه اتومات از سوی پرسنل نصب به اپراتور کاملا اموزش داده میشود.

شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی

در کارخانجات قالیشویی شستشوی فرش با ماشین کاملا مکانیزه انجام می گیرد که در واقع به قالیشویی ارزش می دهد چرا وجود یک دستگاه قالیشویی جدید و به روز کیفیت و سرعت کار را بالا می برد. روشهای مختلفی برای شستشوی فرش وجود دارد که درحال حاضر استفاده از دستگاه شستشو فرش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تاثیر بسزایی در تمیز کردن فرش دارد . در دستگاه های ماشینسازی سامکو با دارا بودن سنسورهای حساس ، برس های شستشو با توجه به قطر فرش تنظیم می کند و همین امر باعث شده این برس ها به خوبی بین نخ های فرش نفوذ کنند و تمام ناخالصی ها را از بین ببرند .

انواع دستگاه قالیشویی اتوماتیک

دستگاه شستشوی فرش تمام اتوماتیک

انواع دستگاه آبگیر لوله ای فرش

دستگاه ابگیر فرش لوله ای

انواع دستگاه قالیشویی دستی

دستگاه پولیشر قالیشویی

دستگاه خشک کن فرش اتومات

دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک

دستگاه پتوشور قالیشویی

دستگاه پتوشور صنعتی پتوشوی استیل

 

خرید دستگاه قالیشویی ارزان با کیفیت

با پیشرفت تکنولوژی اگر بخواهیم از بقیه عقب نمانیم حتما باید از بهترین دستگاه قالیشویی اتوماتیک استفاده کنیم که یکی از انها دستگاه شستشوی فرش میزی میباشد و کارگاه خود را تجهیز به ان کنیم و خود را ملزم به استفاده از مدرن ترین تجهیزات قالیشویی بنماییم این به همان اندازه مهم است که از چه کارگرانی استفاده می شود. نکته ای که وجود دارد این است که استفاده از دستگاه شستشوی فرش اتوماتیک مدرن باعث افزایش کارایی و کاهش خستگی کارگران می شود. به ویژه دستگاه های مکانیزه جدید قالیشویی که عملا تا حد زیادی کار کارگر را کاهش داده و فقط بسنده به یک یا چند اپراتور می کند و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند.

امروزه داشتن دستگاه قالیشویی اتومات که بدون دخالت دست و فقط با یک یا چند اپراتور اداره می شود یکی از المان هایی است که به یک قالی شویی اعتبار می بخشد. چرا که این دستگاه ها بسیار مدرن و با تکنولوژی بالا هستند و هر قالیشویی ضعیف و نو پایی پس از چند سال کار کردن به این نتیجه می رسند که شست و شو به روش های قدیمی دیگر جواب گوی نیاز مشتریان و تعداد زیاد آنان نخواهد بود. از این رو باید از دستگاه قالیشویی اتوماتیک برای شستشوی فرش ها استفاده کرد.

فروش دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

قابلیت پرتابل بودن در دستگاه اتوماتیک شستشوی فرش میزی در کنار مزیت و سایر فواید و اپشن هایی که در ان میتوان به کار برد امروزه طرفداران بسیاری در راه اندازی قالیشویی پیدا کرده و نیز این امر باعث منسوخ شدن استفاده از دستگاه شستشوی فرش ریلی در اکثر کارخانه های جدید و حتی قدیمی به علت محدودیت در جایگذاری دستگاه و حتی محدودیت در نصب اپشن های ان گردیده و گزینه مناسبی برای انهایی که به دنبال راه اندازی قالیشویی اتوماتیک و بروز هستند نمیباشد

ان دسته از افرادی که به دنبال فولترین و خاص ترین دستگاه شستشوی قالی و فرش میباشند و قصد رقابت در شهرهای کلان همچون تهران اصفهان مشهد تبریز قم و… را دارند پیشنهاد مدل فولترین دستگاه شستشوی فرش میزی را داریم که از لحاظ رقابت به جهت کیفیت بالای دستگاه و خروجی ان بدون رقیب در سطح جهانی میباشد که بیشتر در صفحه مربوطه ان توضیحات کامل جهت بررسی بهتر ارایه شده است. 

از انجایی که کار با دستگاه شستشو فرش اتوماتیک میزی طوری طراحی شده که هر فردی بدون هیچ دانش قبلی میتواند کار با دستگاه را بعد از نیم ساعت اموزش بدون هیچ مشکلی اغاز کند و درضمن تمامی ماشین الات اتومات کاسپین سامکو دارای خدمات راه اندازی نصب و اموزش در محل نیز میباشد که طی ان فراید کار با دستگاه قالیشویی اتومات از سوی پرسنل نصب به اپراتور کاملا اموزش داده میشود.

قیمت دستگاه آبگیر فرش لوله ای ، قیمت دستگاه خشک کن فرش اتوماتیک ، قیمت پولیشر قالیشویی ، قیمت دستگاه شلاق زن فرش ، قیمت دستگاه پتوشور صنعتی ، دستگاه قالیشویی ارزان

‫5/5 ‏‫(50 نظر)‬