انواع دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه شستشوی فرش میزی ، دستگاه قالیشویی اتومات ، دستگاه قالیشویی میزی ، دستگاه شستشوی فرش اتومات

دستگاه شستشوی فرش میزی

دستگاه شستشوی فرش میزی مدل A اقتصادی

در ماشینسازی کاسپین سامکو در این نوع دستگاه شستشوی فرش اتومات کاملا مکانیزه نیمه هوشمند و شستشوی فرش بدون دخالت دست میباشد و یکی از اقتصادی ترین ماشین الات مدرن جهت راه اندازی قالی شویی میباشد.

این مدل از دستگاه شستشوی فرش اتومات در ماشینسازی کاسپین سامکو انحصارا ، دستگاه قالیشویی میزی ، مدل A اقتصادی نام دارد.

در این نوع دستگاه قالیشویی اتومات ، شستشوی فرش در مدت ۳ دقیقه و به صورت ۳ مرحله ای اتوماتیک انجام میشود که طی ان با ورود فرش به دستگاه خیس خوردن و افزودن مواد شوینده شستشوی فرش توسط مجموعه ۶  یا ۸ برسه cnc اغاز شده که مجموعه شستشو داری تنظیم ارتفاع مکانیکی میباشد که با توجه به ضخامت فرش ها و موکت ها تنظیم میگردد.
در فرایند کار این مدل دستگاه شستشوی فرش اتومات پرز گیری فرش توسط برس استوانه ای یا تسمه ای به طور کامل و با سرعت بالایی انجام میشود.

پس از اتمام مراحل شستشو که با مواد شوینده انجام میگیرید در مرحله پایانی کار این مدل دستگاه قالیشویی اتومات ابکشی کامل انجام شده و سپس به صورت اتومات فرش توسط دستگاه به صورت یکدست لول شده و اماده ابگیری میشود.

دستگاه اتوماتیک قالیشویی میزی ارزان و با کیفیت : اگر به دنبال مناسب بودن قیمت دستگاه قالیشویی میزی میباشید این مدل از دستگاه شستشوی فرش کاملا اقتصادی و با توجه به کیفیت و تمام اتومات بودن ان در کنار قیمت ارزان گزینه مناسبی برای بسیاری از خریداران میباشد.

دستگاه قالیشویی اتومات ، دستگاه شستشوی فرش اتومات ، دستگاه تمام اتومات قالیشویی میزی

دستگاه اتوماتیک قالیشویی میزی

دستگاه شستشو فرش میزی مدل B

در ماشینسازی کاسپین سامکو این مدل از دستگاه شستشوی فرش اتومات کاملا هوشمند، برنامه نویسی شده و مجهز به سیستم PLC و HMI میباشد و داری منوی فارسی_عربی_انگلیسی

این مدل از دستگاه شستشوی فرش اتومات در ماشینسازی کاسپین سامکو انحصارا ، دستگاه قالیشویی میزی ، مدل B نام دارد.

در این نوع دستگاه قالیشویی اتوماتیک شستشوی فرش در مدت ۲ دقیقه بدون دخالت دست و به صورت ۵ مرحله ای اتوماتیک انجام میشود که طی ان با ورود فرش به دستگاه خیس خوردن و افزودن مواد شوینده شستشوی فرش توسط ۲ مجموعه ۱۲  برسه cnc اغاز شده که مجموعه شستشو داری تنظیم ارتفاع هوشمند میباشد که با توجه به ضخامت فرش ها و موکت ها توسط برنامه دستگاه خودکار تنظیم میگردد.
در فرایند کار دستگاه شستشوی فرش اتومات دارای سیستم پرز گیری فرش که توسط برس استوانه ای یا تسمه ای به طور کامل و با سرعت بالایی انجام میشود.

دارای پاروی اتوماتیک ابگیری فرش و مجهز به سیستم حرکت خطی اتومات و قابل تنظیم که دارای برس استوانه ای متحرک و کوچک نیز میباشد که در نتیجه مرحله ابکشی بهتری انجام میشود.

در این مدل از دستگاه قالیشویی میزی فرایند شستشوی زیر فرش نیز به صورت اتوماتیک انجام میگردد.سیستم برس غلتکی برای تمیز کردن سطح زیرین فرش که در مرحله انتهایی قبل از لول شدن فرش انجام میشود که با شستشوی زیر فرش و قالی باعث جهت پاکیزگی بیشتر ریشه های قالی و فرش میشود.

پس از اتمام مراحل شستشوی فرش که با مواد شوینده انجام میگیرید در مرحله پایانی کار این مدل از دستگاه قالیشویی اتوماتیک ابکشی کامل فرش انجام شده و سپس به صورت اتومات فرش توسط دستگاه به صورت یکدست لول شده و اماده انتقال به دستگاه ابگیر قالیشویی میشود.

با توجه به قیمت دستگاه قالیشویی میزی سری B در کنار کیفیت و نیز عنوان یک دستگاه شستشوی فرش اتومات میتوان پیشنهاد جذابی برای یک قالی شویی مدرن در کلان شهرها دانست.

دستگاه قالیشویی اتوماتیک ، دستگاه شستشوی فرش اتوماتیک ، دستگاه اتوماتیک قالیشویی میزی ، دستگاه شستشو فرش میزی

دستگاه شستشوی فرش تمام اتوماتیک

دستگاه شستشو فرش میزی مدل C فول

این مدل از دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی میزی طراحی و ساخته شده در مجموعه ماشینسازی کاسپین سامکو دستگاه شستشوی فرش میزی سری C1 نام دارد که کاملا هوشمند ، برنامه نویسی شده و مجهز به سیستم PLC و HMI میباشد و داری منوی فارسی_عربی_انگلیسی بوده و شستشوی فرش را در 6 مرحله کاملا اتوماتیک انجام میدهد که در ادامه به برخی از ویژگی های ان پرداخته ایم.

دستگاه قالیشویی میزی مدل c نیز از دیگر تولیدات ماشین سازی کاسپین سامکو میباشد که یکی از دستگاه های قالی شویی پرقدرت و تمام فول مجموعه می باشد. این دستگاه علاوه بر سرعت و کیفیت شستشوی بالا ، صدای بسیار کمی دارد و مانن سایر ماشین الات میزی پرتابل میباشد.

در این نوع دستگاه قالیشویی اتوماتیک شستشوی فرش به صورت تمام اتومات در مدت ۲ دقیقه بدون دخالت دست و به صورت 6 مرحله ای اتومات انجام میشود که طی ان با ورود فرش به دستگاه خیس خوردن و افزودن مواد شوینده شستشوی فرش توسط ۲ مجموعه ۱۰ یا ۱۲  برسه cnc اغاز شده که مجموعه شستشو داری تنظیم ارتفاع هوشمند میباشد که با توجه به ضخامت فرش ها و موکت ها توسط برنامه دستگاه خودکار تنظیم میگردد.

در مرحله بعدی شستشو در این مدل از دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی ، شستشو توسط ۵ مجموعه برس تسمه ای خطی cnc انجام میشود که در این مرحله نیز تنظیم ارتفاع با توجه به ضخامت فرش هوشمند و اتوماتیک انجام میگیرید.

در فرایند بعدی کار دستگاه شستشو فرش اتوماتیک فول اپشن پرزگیری فرش توسط برس استوانه ای تسمه ای به طور کامل و با سرعت بالایی انجام میشود.

در این مدل نیز همانند سری B فرایند شستشوی زیر فرش نیز به صورت  تمام اتومات انجام میگردد.

دستگاه قالیشویی تمام اتومات در ماشینسازی سامکو دارای پاروی اتوماتیک ابگیری فرش بهمراه برس استوانه ای و مجهز به سیستم حرکت خطی اتومات.

پس از اتمام مراحل شستشو که با مواد شوینده انجام میگیرید در مرحله پایانی  ابگیری کامل انجام شده و سپس به صورت اتومات فرش توسط دستگاه به صورت یکدست لول شده و اماده ابگیری میشود. 

انچه که این مدل از دستگاه قالیشویی اتوماتیک کاسپین سامکو را از سایر ماشین الات قالیشویی موجود در ایران و جهان متمایزتر میکند هوشمند بودن تمامی مراحل اغاز به کار تا پایان به خصوص 6 مرحله اصلی شستشو میباشد که در ادامه به برخی از ویژگی های متمایز در کیفیت و تکنولوژی بکار رفته در دستگاه شستشو فرش اتوماتیک در سطح جهانی اشاره مینماییم.

با توجه به قیمت دستگاه قالیشویی میزی سری c  در کنار کیفیت و فول اتومات بودن ان نسبت به موارد مشابه وارداتی و رقبای جهانی میتوان عنوان بهترین گزینه برای خرید دستگاه شستشوی فرش تمام اتومات  جهت قالی شویی های بزرگ دانست.

دستگاه تمام اتوماتیک قالیشویی میزی ، دستگاه شستشوی فرش تمام اتوماتیک ، دستگاه قالیشویی تمام اتومات

دستگاه قالیشویی ریلی

دستگاه قالیشویی ریلی

انواع دستگاه آبگیر قالیشویی

دستگاه آبگیر فرش لوله ای

‫5/5 ‏‫(49 نظر)‬