دستگاه قالیشویی ریلی

دستگاه قالیشویی ریلی ، فروش دستگاه شستشوی فرش ریلی ، قیمت دستگاه قالیشویی ریلی دست دوم

دستگاه قالیشویی ریلی

دستگاه اتوماتیک قالیشویی ریلی

در ماشینسازی کاسپین سامکو این مدل از دستگاه قالیشویی نیز اتوماتیک ، هوشمند و دارای امکانات منحصر میباشد که به ان میپردازیم.

این مدل از دستگاه قالیشویی از دیگر تولیدات ماشین سازی کاسپین سامکو میباشد که در این مجموعه انحصارا دستگاه شستشوی فرش ریلی نام دارد  که یکی از دستگاه های قالیشویی پرقدرت می باشد. این دستگاه علاوه بر سرعت و کیفیت شستشوی بالا ، صدای بسیار کمی دارد.

از ویژگی های دستگاه قالیشویی ریلی میتوان به کاربردی بودن ان بخصوص در فرشهای ابعاد خاص و بزرگ نام برد که برخی از قالیشویی ها همچنان تمایل به استفاده از دستگاه قالیشویی ریلی را بر حسب مشتریان منطقه ای در خود بیشتر میبینند.

تفاوت اصلی دستگاه شستشوی فرش ریلی با مدل میزی در نوع متحرک و ثابت بودن دستگاه میباشد که در نحوه کار دستگاه شستشوی فرش ریلی ، فرش ثابت می ماند و دستگاه متحرک است. با حرکت دستگاه فرش شسته می شود. کار این دستگاه  در چند مرحله به اتمام می رسد.
با استفاده از ویژگی نداشتن محدودیت در ابعاد ساخت دستگاه قالیشویی ریلی و سفارشی سازی در ماشینسازی سامکو می توان 4 فرش را بصورت همزمان شست که دستگاهای قدیمی تر این توانایی را ندارد و درتولیدات سری جدید امکانات متنوعی به آن افزوده شده و قابلیت های کارامدی بسیار بالایی دارد.

بعلت روی کار امدن دستگاه قالی شویی میزی  و عدم توجیه کارایی و اقتصادی در مدلهای قدیمی در ماشینسازی کاسپین سامکو در حال حاظر دستگاه قالی شویی ریلی فقط در یک مدل تمام اتوماتیک طرح سری جدید تولید و به فروش میرسد.

ویژگی های دستگاه قالیشویی ریلی جدید

قابلیت‌هایی نظیر پاشیدن مایع شستشو بصورت هوشمند ، خیس کردن خودکار فرش از ویژگی های عمومی دستگاه قالیشویی ریلی می باشد. تمامی مراحل شستشو فرش از ابتدا تا پایان فرش کاملا اتوماتیک همانند دستگاه میزی بوده با این تفاوت که فرش ثابت بوده و دستگاه به صورت اتوماتیک روی فرش حرکت میکند و لول کردن فرش در انتهای کار به صورت دستی انجام میشود.

در دستگاه قالیشویی ریلی سری جدید  شستشو فرش به صورت اتوماتیک طی ۳ مرحله اصلی انجام میگردد که در کنار انها خیس خوردن و افزودن مواد شوینده نیز به صورت اتومات انجام میشود.

دستگاه شستشوی فرش ریلی همچون میزی دارای تنظیم ارتفاع اتومات برقی تمامی برسهای دیسگی و استوانه ای میباشد که در ان از قطعات مکانیکی ریل و کالسکه CNC استفاده شده است

دستگاه شستشوی فرش ریلی دارای ۲ مجموعه ۱۲ الی ۱۸ برسه میباشد بهمراه یک برس استوانه ای جهت مکمل شستشو و پرزگیری

_ ابکاری کروم و گالوانیزه قطعات در معرض اب و مواد شوینده که نقش به سزایی در افزایش عمر شاسی دستگاه دارد.

_ حذف سیستم انتقال نیرو تسمه ای به برسهای دیسگی و قراردادن الکتروموتور و گریبکس برای هر یک از برسهای دیسگی به صورت جداگانه.

_ اینورتور جهت تمامی الکترو موتور ها و سیستم ایمنی جهت محافظت از تمامی قطعات الکترونیکی در مقابل نوسانات خارجی و حتی اضافه بار وارده احتمالی

دستگاه شستشوی فرش ریلی

مزیت خرید دستگاه شستشوی فرش ریلی

با استفاده از دستگاه شستشوی فرش ریلی می توان فرش های بیشتری را بدون نیاز به نیروی انسانی در زمان سریعتری شست و نیز فرش را تمیز و بدون عیب می شوید و آسیبی نیز به بافت فرش نمی رساند. در حین شستشو احتیاج به دخالت دست نمی باشد. همچنین مزیت های زیر نیز موجب تجهیز قالیشویی به ماشین آلات اتوماتیک و مدرن می شود:

افزایش سرعت عمل کرد _ رعایت تمامی استانداردهای بهداشتی _ صرفه جویی در مصارف آب _ صرفه جویی در برق مصرفی _ کاهش لرزش های دستگاه _ افزایش رضایت مشتری _ جلوگیری از پارگی فرش و آسیب دیدن آن _ رفع عمیق ترین لکه های روی فرش _ کاهش خستگی بیش از حد پرسنل

بازار فروش دست دوم : با روی کار امدن مدل میزی و استقبال قالی شویی ها از خرید ان امروزه دستگاه قالیشویی ریلی بازار فروش به رقیب خود باخته و عنوان پر فروش ترین دستگاه قالیشویی دست دوم را به خود گرفته است و کسانی که به دنبال خرید دستگاه قالیشویی دست دوم میباشند اکثرا با این مدل در بازار دست دوم مواجه میشوند.

وجود دستگاه قالیشویی ریلی یا میزی و مدرن در کارخانه و کارگاه های قالی شویی در حال حاضر باعث شده که هزینه ها تا حد زیادی کاهش یابد زیرا می توانند 60 فرش را در یک ساعت بشویند . دستگاه ها در هنگام شستشو و آب کشی پرز فرش را از بین می برند که باعث می شود تمیز تر به نظر برسد . در حال حاضر با استفاده از ماشین الات قالیشویی مدرن نسبت به روش های سنتی شستشو فرش مقرون به صرفه تر شده که این امر منجر به کاهش چشمگیر هزینه های آب و برق شده است . دستگاه شستشو فرش ریلی نیز مانند مدل میزی دارای تنظیمات هوشمندی هستند که در داخل هنگام شستشو به بافت الیاف فرش آسیبی وارد نمی شود .

جهت کسب مشاوره و اطلاعات و قیمت دستگاه قالیشویی ریلی جدید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دستگاه قالیشویی میزی

دستگاه شستشوی فرش میزی

انواع دستگاه آبگیر قالیشویی

دستگاه آبگیر فرش لوله ای

‫4.9/5 ‏‫(60 نظر)‬