دستگاه پولیشر قالیشویی

دستگاه پولیشر فرش ، پولیشر قالیشویی ، قیمت دستگاه پولیشر شستشوی فرش دستی

دستگاه پولیشر شستشوی فرش دستی

دستگاه پولیشر قالیشویی

در دستگاه قالیشویی دستی جریی از تجهیزات شستشوی فرش میباشد که تقریبا در تمامی کارگاه های کوچک بعنوان دستگاه شستشوی فرش اصلی و در کارخانه های بزرگ بعنوان دستگاه شستشوی فرش کمکی در شستشوی فرش ها با ابعاد خاص مورد استفاده قرار میگیرد.

در دستگاه پولیشر قالیشویی شستشوی فرش توسط برسهای دیسگی یا استوانه ای صورت میگیرد و در قالیشویی های سنتی عنوان دستگاه اصلی شستشوی فرش را به خود دارد.

دستگاه پولیشر فرش معمولا به صورت تک برسه و دو برسه تولید می شوند و بیشتر برای شستشوی فرش‌های دستباف مورد استفاده قرار می گیرند. شستشوی فرش با این دستگاه توسط دو یا سه نیروی  انسانی انجام می‌گیرد .

امروزه میتوان گفت که دیگر کاربرد اصلی دستگاه پولیشر شستشوی فرش در قالیشوییهای مدرن و اتومات به منظور شستشوی فرش در ابعاد خاص میباشد که نتیجه بهتری در خصوص کیفیت شستشوی فرش نسبت به مدل شلاق زن دارد.

قیمت دستگاه پولیشر قالیشویی کاملا اقتصادی و مناسب برای قالیشویی های کوچک میباشد. در این مدل دستگاه قالیشویی روش شستشوی فرش کاملا سنتی بوده و نیاز به تجربه خاصی ندارد و برا کم کردن هزینه در راه اندازی کارگاه قالیشویی مورد پسند افرادی که دارای سرمایه اندک میباشند بوده و حتی امروزه نیز به لحاظ کاربرد و کارایی خاص ان جهت شستشو بعضی قالی و فرش ها در ابعاد خاص در برخی کارخانه های قالیشویی مشاهده میگردد و همچان کاربردی میباشد. 

از انجایی که فرش دستبافت ابریشم به لطافت خاصی در شستشو نیاز دارد دستگاه پولیشر فرش به علت سرعت و فشار فرچه های دیسگی یا استوانه ای که هنگام شستشو به فرش وارد میکند جهت شستشوی قالی دستبافت یا فرش اسیب دیده مناسب نمیباشد…

دستگاه شلاق زن فرش

دستگاه شلاق زن فرش

دستگاه پتوشور صنعتی

دستگاه پتوشور صنعتی پتوشوی استیل

‫5/5 ‏‫(26 نظر)‬